Friday, March 14, 2008

Yeni sezon

Sevgili okur,

Oguz Atay edasiyla lafa girdigime bakma. Harikalar yaratamayacagim. Bir cay icip kacacagim. Hatta hazirda yoksa, hic zahmet bile etme, bir bardak su alayim ben. Hatta hatta onu da birak, gel anlat iki kelimede nasilsin neler edersin. Bense senin gibiyim, hep bizim gibiyim, hepimiz gibi. 24 saat kendi etrafimda, 365 gun gunesin etrafinda donmekteyim. Dorduncu boyutta an ve an ilerlemekteyim. Inanabildigim kadar inanmakta, dusunebildigim kadar dusunmekteyim.

Sebebi ziyaretime gelince, onu da hemen belirteyim. Tebdil-i mekanda guzel bir seyler varmis. Oyle duydum. Eski sezonu kapatalim, yeni guzel seyler konusalim: icinden gelirse bir ugra.

4 comments:

skoer said...

tam dedik ki didi gelmiş. koşun koşun...

lakin yeni yere yönlendik, ama 'Üzgünüz, kriterlerinize uyan bir yazı bulunamadı, lütfen tekrar aramayı deneyin.' gibi soğuk, resmi bir tepki ile karsılastık.

o zaman anladık bunu yazan didi değil.

Didi said...

Sen nereden anliyorsun hemen aninda yazar yazmaz? =) sagol canim sen de olmasan harbiden.
Evet diger tarafta olsun artik dedim de oraya da daha bisi yazamamistim tam simdi toparlicaktim sen yakaladin. O soguk karsilamadan kurtulcam simdi dur.
neyse artik yeni seyler orada olsun dedim: ufuruktentayyare.wordpress.com. reklam da yaptim gari. =)

skoer said...

biz senin burada yolunu gözleyelim. sen de nereden anlıyorsun diye sor. olacak iş değil.

merhaba...

Didi said...

:) dur cayi koyup geliyorum o zaman.